Menu

FABRYKA KOMPETENCJI | Czym jest skuteczny PR w dobie Internetu? Z jakich narzędzi korzystać i jak mierzyć wyniki?

Co nie jest mierzone, nie jest zarządzane… także w Public Relations.
Czym jest skuteczny PR w dobie Internetu? Z jakich narzędzi korzystać i jak mierzyć wyniki? 


Jeśli chcesz wiedzieć:
|jak zaplanować budowanie obecności firmy w Internecie?
|jak wykorzystać synergię kanałów online i offline?
| jak dobrać właściwe narzędzia PR i mierzyć efekty działań?
| jak pozycjonować firmę w wyszukiwarce za pomocą działań PR?
| jak wyglądają modelowe kampanie wizerunkowe i dlaczego się udały? 

zapraszamy na marcowe spotkanie Fabryki Kompetencji w ŁIPH – udział bezpłatny!

Czwartek 21 marca 2019 | godz. 14.00
siedziba Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej
Narutowicza 34, 90-135 Łódź, parter

Do kogo adresowane jest szkolenie?
| przedsiębiorców, działów marketingu, PR, komunikacji firm, osób reprezentujących firmy w kontaktach z mediami.

Co oferuje szkolenie?
| ze szkolenia dowiesz się czym jest SEO PR oraz jak zarządzać wizerunkiem firmy w erze Internetu.

Wartość dodana, czyli co zyskasz biorąc udział?
| dowiesz się, w jaki sposób rozpocząć proces opowiadania o swojej firmie, produktach, aby przełożył się on na realizowanie celów biznesowych. Uzyskasz wiedzę na temat, adekwatnych do najnowszych trendów w PR i marketingu, narzędzi i technik kreowania zainteresowania wśród różnych grup docelowych. Poznasz podstawowe sposoby mierzenia efektów swoich działań.

Prowadzący:
Łukasz Osiński
– przedsiębiorca, dyrektor zarządzający łódzkiej agencji public relations – Tower Group Communications, odpowiedzialnej m.in. za wizerunek OFF Piotrkowska Center oraz projektu Przepis na Rozwój (bony rozwojowe). Entuzjasta nowoczesnego podejścia do komunikacji rozumianej jako integracja działań public relations z narzędziami on-line.
Szymon Piętkiewicz – właściciel agencji e-marketingowej Conversacja, Copywriter, pasjonat storytellingu i psychologii społecznej. Specjalizuje się w optymalizacji treści serwisów internetowych oraz budowaniu strategii SEO PR. Jako trener prowadził szkolenia m.in. dla takich marek, jak: Answear.com, Deutsche Bank, MultiBank, NK.pl, Teb Akademia, Top Secret, Rossmann... Jest wykładowcą Wyższych Szkół Bankowych w Poznaniu i w Łodzi na kierunku „Innowacyjny e-Marketing”, gdzie realizuje przedmiot SEO Copywriting i SEO PR. Cyklicznie publikuje artykuły eksperckie w prasie branżowej.

| Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
| Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 19 marca do godz. 16.00 drogą mailową:
biuro@izba.lodz.pl 

Powrót

Telefon

(+48 42) 208 93 23
(+48) 797 991 360

Adres

ul. Gabriela Narutowicza 34,
90-135 Łódź, Poland
NIP: 725-00-40-613

E-mail

biuro@izba.lodz.pl