Aktualności
Jak zamówić podpis
UWAGA: Nie ma możliwości wystawienia certyfikatu bez wypełnienia wymaganych formularzy! Świadczymy również usługę wypełnienia formularzy za Klienta - koszt 50 zł brutto. Należy o tym poinformować przy umawianiu wizyty, aby zarezerwować większą ilość czasu.
W przypadku pytań odnośnie wypełnienia formularzy, prosimy dzwonić w godz. 7:00-15:00 na infolinię SIGILLUM: (22) 464 79 79.
Aby zamówić podpis elektroniczny należy:
1. Zalogować się w Elektronicznym Punkcie Rejestracji EPR ,
a jeśli nie mamy jeszcze konta - zarejestrować się w Elektronicznym Punkcie Rejestracji EPR
Przy rejestracji uzupełniamy dane użytkownika oraz hasło, które będzie służyło do zalogowania się do EPR. Po rejestracji czekamy na e-maila z linkiem aktywacyjnym. Klikamy w link i logujemy się za pomocą adresu e-mail i podanego wcześniej hasła. Jeżeli mamy już założone konto, a nie pamiętamy hasła - klikamy w link Zapomniałem hasła
2. Po pomyślnym zalogowaniu wybieramy z menu Usługi --> Nowy :
Certyfikat firmowy - jeśli chcemy złożyć wniosek w imieniu firmy (nalezy przedstawić dokumenty firmy)
Certyfikat prywatny - jeśli składamy wniosek we własnym imieniu (bez przedstawiania dokumentów firmy)
Jeśli nie potrzebujemy aby w certyfikacie znalazła się adnotacja jaką firmę reprezentujemy wystarczy wybrać opcję Certyfikat prywatny. ZUS nie wymaga takiego wpisu w certyfikacie. Fakturę w obu przypadkach możemy wystawić na wskazaną przez Państwa firmę.
Jeśli wybierzemy opcję Certyfikat firmowy proszę zwrócić uwagę na: Wymagane dokumenty (wpis do CEIDG lub KRS z datą wydania nie starszą niż 6 miesięcy, można przynieść wydruk elektroniczny.
Jeżeli na dokumencie rejestrowym nie ma wpisanego NIPu oraz REGONu to należy przynieść oryginał nadania NIP lub REGON. Wszystkie dokumenty do wglądu w oryginale. W przypadku braku oryginałów dokumentów nie wystawimy certyfikatu.
Prosimy zwrócić uwagę, że może być potrzebne upoważnienie (do pobrania tutaj) od właściciela firmy (w przypadku wpisu do CEIDG) lub w przypadku wpisu do KRS osób wymienionych w Dziale 2 --> 2. Sposób reprezentacji podmiotu.
3. Po przesłaniu wniosków należy umówić się telefonicznie na spotkanie z Inspektorem Sigillum w celu odbioru certyfikatu i podpisania umowy --> tel. (42) 208 92 70 w godz. 9.00 – 15.00.
UWAGA: Na wizytę należy zarezerwować około pół godziny. W czasie tej wizyty zweryfikujemy Państwa tożsamość oraz wymagane dokumenty, podpiszemy stosowną umowę z Subskrybentem lub/i z Zamawiającymi i wygenerujemy certyfikaty na karcie kryptograficznej (przy odnowieniu certyfikatu prosimy zabrać ze sobą kartę). Prosimy również zapoznać się z informacjami w menu - "Wymagane dokumenty".
W razie pytań, prosimy dzwonić na infolinię Sigillum - tel. (22) 464 79 79.