Menu

Oferty firm członkowskich

 

 

Kim jesteśmy...

Kancelaria Radców Prawnych Primo Lege powstała w 2012 roku w odpowiedzi na rosnące potrzeby wszechstronnego i profesjonalnego wsparcia prawnego zarówno dla przedsiębiorców i klientów biznesowych. Jesteśmy zespołem radców prawnych, posiadających ponad 10 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej w sektorze B2B.

Jesteśmy w stanie zagwarantować Państwu profesjonalną obsługę prawną, która nie ogranicza się jedynie do stosowania szablonowych rozwiązań, każde zadanie traktujemy indywidualnie.

Nasze Atuty:

  • szybkość działania,
  • skuteczność,
  • wiedza i profesjonalizm,
  • wieloletnie doświadczenie,
  • indywidualne podejście do klienta.

Czym się zajmujemy:

1. Stałą i doraźną kompleksową obsługę przedsiębiorców w zakresie prawa:

  • gospodarczego i spółek handlowych,
  • cywilnego,
  • administracyjnego,
  • podatkowego (również z zakresu sporządzania dokumentacji do cen transferowych oraz ochrony przed tzw. mechanizmami „karuzelowymi”)
  • pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • autorskiego i własności intelektualnej,
  • upadłościowego i restrukturyzacyjnego.

2. Reprezentacją przed:

  • sądami powszechnymi,
  • sądami administracyjnymi,
  • organami administracji publicznej,
  • organami podatkowymi (również na etapie postępowań kontrolnych i podatkowych).

3. Doradztwem w zakresie doboru odpowiedniej formy prowadzenie działalności gospodarczej i optymalizacji prawnej oraz podatkowej, w szczególności poprzez:

  • dobór odpowiedniej formy prowadzenia działalności gospodarczej,
  • przygotowanie i wdrożenie planów koncepcyjnych restrukturyzacji przedsiębiorstwa,
  • przygotowanie i wdrożenie planów sukcesyjnych,
  • doradztwo w zakresie optymalizacji prawnej i podatkowej przedsiębiorstwa.

4. Windykacją należności finansowych od niesolidnych kontrahentów.

5. Audytami prawno-podatkowymi due dilligence, audytami „compliance” oraz wdrażaniem procedur wewnętrznych w strukturach przedsiębiorstwa.

6. Ochroną danych osobowych, audytami oraz wdrażaniem procedur związanych z „RODO” oraz przepisami powszechnie obowiązującymi.

7. Audytami nieruchomości oraz pomocą prawno-podatkową dla inwestorów, deweloperów oraz uczestników obrotu oraz najmu nieruchomości.

8. Prowadzeniem szkoleń otwartych i zamkniętych dla przedsiębiorców.

Dla wszystkich przedsiębiorców zrzeszonych w Łódzkiej Izbie Przemysłowo Handlowej mamy specjalną dedykowaną ofertę zawierającą:

  • bezpłatną wstępną analizę prawną sprawy w siedzibie Kancelarii lub w siedzibie Klienta,
  • rabat w wysokości 10% na usługi Kancelarii dla wszystkich firm członkowskich ŁIPH.

 

Zapraszamy do współpracy
Przemysław Dobrowolski
Doradca Klienta Biznesowego
tel./fax: (42) 239-45-57
tel. kom.: 790-454-915
e-mail: p.dobrowolski@primolege.pl
www: www.primolege.pl 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kancelaria Doradcza Finanse dla Firm, założona w 2002 roku, jest profesjonalną platformą

współpracy przedsiębiorców i instytucji finansowych. Naszą misją jest:

profesjonalne finansowanie rozwoju biznesu

Wspieramy rozwój

Pomagamy w projektach rozwojowych  lokalnym i regionalnym firmom, a także koncernom globalnym. Dotychczasowe korzyści dla przedsiębiorców ze współpracy z Finansami dla Firm to:

  • uzyskanie kilkuset indywidualnych porad z zakresu prowadzenia biznesu,
  • profesjonalne wsparcie  w ponad 200 projektach,
  • przyznanie prawie 100 dotacji UE,
  • otrzymanie ponad 50 zezwoleń na działalność w specjalnej strefie ekonomicznej.

Dostarczamy kompetencji

Wszechstronny zakres doradztwa i partnerska współpraca to filozofia naszego działania.  Wyróżnia nas rzadko spotykane kompleksowe podejście do projektu. Firma w ramach doradztwa otrzymuje pomoc w zakresie:

  • zapewnienia finansowania projektu,
  • konsultacji prawnych i podatkowych,
  • zarządzania projektem inwestycyjnym,
  • specjalistycznych ekspertyz itp.

Wszystko to zapewniamy współpracując z najlepszymi profesjonalistami. Dzielimy się wiedzą i przekazujemy doświadczenia.

Stosujemy proste rozwiązania

Opracowane przez nas rozwiązania są proste, przejrzyste, przewidywalne i przyjazne dla przedsiębiorcy. Pomagamy wdrażać zachęty i ulgi  podatkowe poprawiające efektywność biznesu.

Reprezentujemy firmy w relacjach z bankami, firmami leasingowymi, różnymi instytucjami, samorządami, agendami rządowymi, instytutami i uczelniami wyższymi.

Budujemy trwałe relacje z przedsiębiorcami, wiele firm wraca do nas z kolejnymi zleceniami.

Oferujemy

  • usługi zarządzania projektami inwestycyjnymi,
  • doradztwo biznesowe i finansowe,
  • projekty z wykorzystaniem ulg podatkowych w specjalnych strefach ekonomicznych,
  • wdrażanie ulgi B+R i IP Box,
  • dotacje UE,
  • szkolenia dla przedsiębiorców, banków i firm leasingowych.

Współtworzymy różnorodne inicjatywy biznesowe, co potwierdza:

  • status Partnera Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej,
  • członkostwo w Łódzkiej Izbie Przemysłowo-Handlowej,
  • certyfikat Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych,
  • przynależność do Klubu Technologa Tworzyw Sztucznych.

 

Zapraszamy do współpracy

Piotr Witkowski CMC
Certyfikowany Doradca

 Finanse dla Firm
ul. Brzeźna 4 lok. 6
90-303 Łódź
mobile +48 605 294 716
tel./fax +48 42 636 66 95

www.finansefirm.pl
e-mail: piotr.witkowski@finansefirm.pl

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ktoś kiedyś powiedział, że nieważne, ile razy będziemy latać samolotem – to wciąż nie oznacza, że wiemy, jak być pilotem. Podobnie wygląda komunikowanie na temat własnego biznesu. Bez odpowiedniego przygotowania nie jest to takie proste, jak mogłoby się wydawać. Tu z pomocą przychodzi zespół doświadczonych specjalistów z Tower Group Communications – firmy świadczącej profesjonalne usługi z obszaru komunikacji, public relations i marketingu.

Agencja planuje i realizuje kampanie, które nie tylko pozwalają budować przewagę konkurencyjną Klientów, ale kreują wizerunek oraz umacniają świadomość oferowanych marek, produktów czy usług wśród kluczowych uczestników rynku.

Zapraszamy do zapoznania się ze stroną internetową firmy Tower.

Zakres usług:

  1. Relacje z mediami – reprezentowanie klientów w mediach, docieranie do dziennikarzy z informacjami na temat marki, przedstawienie aktywności oraz produktów firmy. Kreowanie wizerunku marki i promocja w mediach tradycyjnych (drukowanych) oraz on-line (portale).
  2. Content marketing – strategia budowania wizerunku marki  w oparciu o tworzenie wartościowych treści i ich efektywną dystrybucję w Internecie.
  3. Media społecznościowe – pełna obsługa profilu Facebook, Instagram, LinkedIn – stworzenie koncepcji, uruchomienie oraz bieżąca interakcja z fanami.
  4. Doradztwo wizerunkowe – opiniowanie i rekomendowanie działań PR, monitoring mediów oraz konkurencji, doradztwo kryzysowe.
  5. Marketing internetowy i analityczny – pozycjonowanie, SEO, Google adwords, zarządzanie reputacją marki w sieci.

Reprezentant Agencji bardzo chętnie spotka się z zainteresowanymi członkami Izby, opowie o szerokim wachlarzu możliwych działań oraz potencjalnej współpracy.

 

Łukasz Osiński
Managing Director

Tower Group Communications
GSM: +48 665 591 569
email: l.osinski@towergroup.com.pl

www.towergroup.com.pl
www.media.towergroup.com.pl

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dziś wszyscy wiemy, że dobre relacje w biznesie są na wagę złota. Skuteczny biznes to biznes oparty na relacjach. 

Warto doceniać najlepszych współpracowników, utrzymywać dobre stosunki ze strategicznymi klientami czy kontrahentami. Gdy przy wyjątkowej okazji chcemy obdarować naszych najważniejszych partnerów w biznesie szukamy czegoś niebanalnego i wartościowego. Czy może być lepszy upominek niż ten z czystego kruszcu- złota lub srebra najwyższej próby?

Złoto to, znany od pokoleń, synonim wartości. Jest odporne na kryzysy i zawirowania polityczne. Kiedyś kruszec królów i symbol bogactwa. 

Dziś złoto w formie sztabek i monet lokacyjnych jest dostępne dla każdego. Najmniejsze sztabki kupimy już za mniej niż 200 zł, a srebrne monety za mniej niż 100 zł.

W Polsce złoto lokacyjne w formie sztabek i monet jest zwolnione z podatku VAT, a także podatku dochodowego i tzw. „podatku Belki”. To czysta i prosta forma lokowania kapitału. 

Posiada również pewne walory inwestycyjne, o których chętnie Państwu opowiem szerzej podczas spotkania.

Zapraszamy do odwiedzenia naszego oddziału stacjonarnego znajdującego się w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 126 – w celu otrzymania oferty specjalnej prosimy powołać się na członkostwo ŁIPH.

Kontakt:
Marcin Moskal
Menedżer oddziału

+48 571 206 146
marcin.moskal@goldenmark.pl

Oddział w Łodzi
ul. Piotrkowska 126, 90-062 Łódź
+48 42 279 40 80

goldenmark.com
mysaver.pl
goldsaver.pl

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ILS Agencja Tłumaczeń to jedna z najbardziej pro klienckich firm tłumaczeniowych na świecie, dla której najwyższej jakości tłumaczenia są podstawą na każdym etapie procesu lokalizacji.

Znakomici lingwiści i doświadczeni specjaliści branżowi pracujący przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii w indywidualny sposób opracowują tłumaczenia tak, aby sprostać najbardziej wyszukanym wymaganiom swoich klientów. Tworzymy glosariusze terminologiczne i budujemy pamięci tłumaczeń, po to, aby Twoje teksty były zawsze spójne, a koszty tłumaczenia obniżane.

  • Pragniesz idealnie wpasować się w kulturę rynku zagranicznego?
  • Chcesz, aby twoje materiały komunikowały językiem twojego potencjalnego klienta?
  • Marzysz o zaoszczędzeniu na wielojęzycznych tłumaczeniach?

Zapraszamy do kontaktu. Bo tłumaczenia mogą być doskonałe.

Każdy firma członkowska ŁIPH otrzymuje 5% rabatu na realizację usługi.

 

Tel. +48 789 171 447
office@tlumaczymy.org 
www.tlumaczymy.org

ILS Agencja Tłumaczeń
ul. Zamojska 18 lok. 2
93-486 Łódź

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Misją BSS SA jest partnerstwo biznesowe oparte na zaufaniu i najwyższych standardach.

BSS SA oferuje kompleksowe usługi z zakresu procesów biznesowych obejmujące:

  • outsourcing rachunkowości i sprawozdawczości,
  • konsolidację sprawozdań,
  • outsourcing kadrowo-płacowy,
  • rachunkowość zarządczą,
  • sprawozdawczość podatkową
  • wsparcie procesów finansowania
  • doradztwo biznesowe.

Obecnie BSS SA świadczy usługi dla ponad 260 podmiotów z branży produkcyjnej, usługowej oraz handlowej, w tym sieci detaliczne.

Zespół BSS tworzą ludzie o wysokich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, m.in. biegli rewidenci, ACCA, doradcy podatkowi z doświadczeniem w pracy w międzynarodowych centrach BPO oraz międzynarodowych firmach consultingowych.

CO DAJE WSPÓŁPRACA Z BSS?

Ograniczenie ryzyka związanego z koniecznością interpretacji przepisów. Przejmujemy odpowiedzialność za prowadzone rozliczenia księgowe oraz podatkowe.

Czas. Kompleksowo obsłużymy biznes, będziemy reprezentować firmę podczas kontroli czy audytów, co pozwala skupić się na zadaniach strategicznych i tzw. „core business” firmy.

Dostęp do wiedzy eksperckiej. Zapewniamy wsparcie wysoko wykwalifikowanych specjalistów w zakresie finansów oraz podatków.

Zwiększenie bezpieczeństwa i poufności danych. Uwalniamy firmy od osób, które posiadają bezpośredni dostęp do informacji poufnych. Zapewniamy bezpieczeństwo danych w systemach informatycznych.

Elastyczność w reagowaniu na rozwijający się biznes Klienta. Zapewniamy gotowość do obsługi zwiększającego się biznesu.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI I ZAPYTAJ O OFERTĘ DLA CIEBIE

Tomasz Trębski
tomasz_trebski@bssCE.com | tel.: 723 232 202

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Deutsche Bank Polska, jako członek międzynarodowej grupy kapitałowej Deutsche Bank, świadczy na polskim rynku wysokiej klasy usługi bankowe od ponad 20 lat.

Z myślą o Państwa potrzebach, we współpracy z ŁIPH, przygotowaliśmy specjalną ofertę dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą zrzeszonych w Łódzkiej Izbie Przemysłowo Handlowej na refinansowanie zobowiązań osobistych i firmowych jednym kredytem firmowym. Nasza propozycja wiąże się z preferencyjnymi warunkami cenowymi dla firm zrzeszonych w ŁIPH i ich właścicieli jako klientów indywidualnych.

Jako jeden z najskuteczniejszych doradców Deutche Banku mogę zagwarantować jedne z najatrakcyjniejszych na rynku warunków cenowych. Naszą ofertę wyróżnia możliwość finansowania aż do 4 milionów kredytu przeznaczonego na cel dowolny, a także do 10 milionów kredytu inwestycyjnego. Klientom indywidualnym zaś możemy zaproponować finansowanie do 200 tysięcy zotych bez zabezpieczenia.

Dodam, że projekt dedykowanych ofert specjalnych realizujemy między innymi z takimi firmami jak Orange, Rossmann, Coca-cola, IKEA, czy BMW Polska.

Jeśli pojawią się u Państwa pytania dotyczące świata finansów chętnie pomogę. Zapraszam do kontaktu.

- do 4 milionów na cel dowolny związany z rozwojem działalności

- do 10 minionów na cel inwestycyjny związany z rozwojem działalności

- do 200 tysięcy na cel dowolny bez zabezpieczenia dla klientów indywidualnych
 

Jakub Rydz
Mobilny Doradca ds. Produktów Kredytowych

Deutsche Bank Polska Spółka Akcyjna
ul. Sienkiewicza 82/84, 90-318 Łódź, Polska
Mobile +48 530 232 624
Email jakub.rydz@db.com

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą firmy członkowskiej TrustIT:          

 

Jesteśmy polską firmą informatyczną należącą do Grupy Kapitałowej Atende. Zajmujemy się dostarczaniem nowoczesnych usług outsourcingu informatycznego.

 - Dla członków ŁIPH przewidujemy rabaty na usługi do 25% - 

BROSZURA

Naszymi klientami  są takie firmy jak DESA UNICUM S.A, Euro-Apteka Sp. z o.o., Liberty Direct, Vipharm, INFARMA i wiele innych firm.

Posiadamy duże doświadczenie w świadczeniu pomocy zdalnej HelpDesk dla naszych klientów,  jak i pełną opiekę nad infrastrukturą informatyczną i serwerową klienta. Zapewniamy kompleksową obsługę i bezpieczeństwo Państwa działalności na wysokim poziomie.

Dzięki współpracy z nami możecie Państwo ułatwić sobie życie na 7 sposobów:

  •          Oszczędzić czas,
  •          Zwiększyć  wydajność procesów biznesowych,
  •          Zredukować koszty,
  •          Posiadać dostęp do wysoko kwalifikowanej  profesjonalnej kadry,
  •          Zwiększyć  efektywność firmy,
  •          Wyeliminować  przerwy w dostępie do usług IT,  
  •          Stała pomoc techniczna 24/7.

Podczas współpracy z nami możecie Państwo być pewni, że wszystkie usterki i awarie są rozwiązywane z zachowanie wysokiego SLA.

Kontakt w celu umówienia spotkania i przedstawienia oferty cenowej na nasze usługi:
Michał Majewski
Kierownik ds. Sprzedaży Usług IT

M +48 609 601 618
T +48 42 280 11 00
E: michal.majewski@trustit.pl

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edukey Szkolenia jutra – firma szkoleniowa specjalizująca się w kursach komputerowych – zaprasza na szkolenia z programu MS EXCEL!

Dla członków zrzeszonych w ramach Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej przygotowaliśmy ofertę specjalną:
AŻ 20% RABATU NA SZKOLENIE z EXCELA! NA HASŁO: „Łódzka Izba Przemysłowo-Handlowa”!

Dlaczego właśnie MS EXCEL?
Obsługa programu MS Excel to jedna z kluczowych umiejętności, jaką powinni posiadać pracownicy biurowi. Doskonała znajomość arkuszy kalkulacyjnych przyczynia się do zwiększenia efektywności oraz przyspieszenia wydajności w wykonywaniu zadań, a także do poprawienia szans na rynku pracy.

Podczas naszych szkoleń przyswoisz wiedzę z zakresu podstaw MS Excel, formatowania warunkowego, sortowania danych, analizy danych, tworzenia tabel i wykresów przestawnych, jak również podstaw tworzenia edycji i uruchamiania makr.

Szkolenia organizujemy na 3 poziomach: podstawowym, średnio zaawansowanym oraz zaawansowanym.

Dzięki naszym kursom z MS EXCEL:

  • Będziesz szybciej wykonywać swoje obowiązki służbowe.
  • Zwiększysz swoją atrakcyjność na rynku pracy.
  • Będziesz efektywniej pozyskiwać pożądane wiadomości z danych.
  • Podniesiesz swoje kompetencje zawodowe.
  • Będziesz sprawniej analizować posiadane dane i informacje.
  • Zwiększysz wydajność swojej pracy.

Szkolenia dostosowaliśmy do indywidualnych potrzeb uczestników danej grupy. Aby uczestnicy w sposób efektywny przyswajali wiedzę przekazaną na szkoleniu, maksymalna liczebność grup to 12 osób.

Przed zapisem na kurs przeprowadzamy test wiedzy z MS Excel, który pozwala na dopasowanie poziomu szkolenia do indywidulanych potrzeb uczestnika.

Szkolenia organizujemy w: Łodzi, Warszawie Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku oraz Lublinie.

O nas: Edukey Szkolenia jutra to firma szkoleniowa działająca w największych miastach Polski i przygotowująca się do wejścia na rynki zagraniczne. Wykorzystujemy nowoczesne technologie, automatyzację pracy, systemy IT wspomagające organizację szkoleń i obsługę klienta. Nasze doświadczenie oraz profesjonalizm doceniło wiele firm i instytucji. Prowadziliśmy szkolenia między innymi dla Indesit Sp. z o.o., Urząd Miasta Łodzi, BRE Bank S.A., DOZ S.A. Edukey jest członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Stanowimy zgrany zespół ludzi, dbających o rozwój naszych klientów.

Pragniesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź nas na: http://www.edukey.pl/ oraz https://www.facebook.com/edukeypl/

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zachęcamy do udziału w nowym przedsięwzięciu BRITISH CENTRE - cyklu spotkań z językiem angielskim "Breakfast or Lunch in English", prowadzonych metodą TOTAL IMMERSION.

Są to spotkania VIP-ów przy dobrej kawie w porze śniadania lub lunchu, indywidualnie lub w małych 2-3 osobowych grupach. Raz w tygodniu nasz doświadczony anglista w ramach konwersacji będzie dyskutował z Państwem w języku angielskim na interesujące i aktualne tematy biznesowe.

Zapraszamy na spotkanie pokazowe w dniu 29 września 2016 r. (czwartek) o godzinie 8.00 do oddziału BRITISH CENTRE w Łodzi, przy ul. Pomorskiej 140.

Będziemy wdzięczni za przesłanie potwierdzenia udziału w powyższym spotkaniu do 26.09.2016 r. na adres: firmy@british-centre.pl

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZAPROSZENIE DO INICJATYWY FUNDACJI SUREI NO MON

Chciałbym serdecznie zaprosić Państwa do wsparcia inicjatywy stworzenia niezwykłej Karty Członkowskiej Centrum Sportu i Kultury Japońskiej, która byłaby podziękowaniem za dar przekazany na działalność Fundacji Surei No Mon i na działalność Centrum Sportu i Kultury Japońskiej w Łodzi, ale też z myślą o stworzeniu takich Centrów na terenie całej Polski. Chcielibyśmy ją przekazywać osobom, które zechcą przekazać datek na Fundację z dopiskiem KARTA, minimum 60 zł.

Fundacja Surei No Mon zapewnia Centrum Sportu i Kultury Japońskiej wiele elementów wyposażenia, lokalizację - dzięki wsparciu MOSiR Łódź - ale też stara się wesprzeć Centrum w zakresie pomocy przy organizacji imprez kulturalnych i sportowych.

Zależy nam na promocji ludzi aktywnych, mających niezwykłe doświadczenia i chcą się nimi podzielić z młodzieżą z innymi zainteresowanymi osobami.

Karta ta będzie posiadała ubezpieczenie od Następstw od Niebezpiecznych Wypadków, czyli będzie użyteczna dla osób ćwiczących - polisa reprezentowana przez tę kartę będzie obowiązywała na terenie całego kraju. Chcielibyśmy również, aby karta oferowała możliwość zakupu towarów czy usług od firm członkowskich Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej ze specjalnymi zniżkami. Dzięki temu stanie się tym cenniejsza.

Zachęcamy Państwa do dołączenia do naszej inicjatywy i zaoferowania możliwości tańszych zakupów w Państwa firmach.

Fundacja Surei No Mon tworzy specjalną podstronę na www.sureinomon.pl, na której znajdą się wszystkie informacje dot. karty. Tam też umieścimy wszystkich partnerów, którzy wyrażą gotowości uczestnictwa ze swoimi produktami, towarami i usługami w tym projekcie.

 - Andrzej Matliński, Fundacja Surei No Mon

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ALLIANCE FRANCAISE - OFERTA NA SEMESTR ZIMOWY 2016

Oferujemy:
-  audyt  językowy dla firm (ocena według Skali Rady Europy – CEF),
-  szkolenia międzykulturowe,
-  kursy językowe na wszystkich  poziomach  zaawansowania (zgodne z Europejskim Systemem Kształcenia Językowego), dla kadry zarządzającej oraz pracowników  (w siedzibie  firmy lub w siedzibie Alliance Française w Łodzi),
-  zajęcia w grupach lub indywidualne,
-  egzaminy i certyfikaty DELF i DALF, 
-  lektorzy polscy oraz native speakerzy z Francji.

W ofercie również  zajęcia dla dzieci (od 4 roku  życia) i młodzieży (w tym przygotowanie do matury rozszerzonej).

Zapisy oraz  informacje:
42 633 22 38 / 42 661 90 80

lodz@alliance-francaise.pl
kontakt.lodz@alliance-francaise.pl
kursy.lodz@alliance-francaise.pl

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapraszamy do skorzystania z oferty Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej - 10% zniżki dla członków ŁIPH:

STUDIA PODYPLOMOWE DLA MENEDŻERÓW

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Nauk Społecznych zaprasza do skorzystania z oferty studiów podyplomowych przygotowanych dla firm członkowskich ŁIPH  - przedstawicieli łódzkiego biznesu.

Proponowane kierunki są opracowane i prowadzone przez osoby, które poza pracą naukową i dydaktyczną na polskich, nie tylko łódzkich, uczelniach są również czynnymi zawodowo praktykami biznesu i systemu edukacji. Programy kształcenia są stale modyfikowane oraz aktualizowane, by bezpośrednio korespondowały z obecnymi warunkami rzeczywistości gospodarczej i oświatowej.

CKP UNS jest również otwarte na stałą współpracę z firmami i instytucjami dając możliwość opracowania i realizacji programów szkoleń oraz studiów podyplomowych indywidualnie dostosowanych i dedykowanych wyłącznie Państwa firmie.

Zapraszamy do zapoznania z pełną ofertą na stronie podyplomowe.uns.lodz.pl oraz do kontaktu telefonicznego lub mailowego:

tel. 42 232 74 90; mob. 733 072 374
podyplomowe@uns.lodz.pl

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AŻ 20% RABATU NA KURSY JĘZYKOWE OD BRITISH CENTRE

BRITISH CENTRE Szkoła Języków Obcych i Autoryzowane Centrum Egzaminacyjne Cambridge English Language Assessment zachęca do skorzystania z oferty przygotowanej specjalnie dla właścicieli i pracowników firm zrzeszonych w ramach Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej oraz członków ich rodzin (dzieci, małżonków/partnerów życiowych). 

Rabat na hasło "Łódzka Izba Przemysłowo-Handlowa"  w wysokości 20% obowiązuje na stacjonarne grupowe oraz egzaminacyjne kursy językowe dla dzieci, młodzieży i dorosłych na wszystkich poziomach zaawansowania. Będzie naliczany od cen podstawowych aktualnie obowiązujących w wybranym oddziale BRITISH CENTRE:

Łódź, ul. Pomorska 140
tel. (42) 678 64 44

Łódź, al. Kościuszki 93
tel.(42) 636 84 80

Zgierz, ul. 3 Maja 41 (LO Staszic)
tel. (42) 716 06 94

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ BRITISH CENTRE?

Organizacja zajęć:

  • bezpłatna diagnostyka wstępna - test pisemny oraz rozmowa z lektorem
  • bezpłatna lekcja pokazowa
  • motywujące i inspirujące zajęcia dydaktyczne prowadzone przez doświadczonych lektorów oraz native speakerów
  • małe grupy
  • podejście komunikacyjne (Communicative Approach) umożliwiające rozwijanie wszystkich sprawności językowych ze szczególnym uwzględnieniem swobodnego komunikowania się
  • nowoczesne techniki edukacyjne oraz narzędzia multimedialne
  • bezpłatne egzaminy próbne w tym sesje z egzaminatorem Cambridge.

Dodatkowe korzyści:

  • pisemna gwarancja skuteczności / egzaminacyjna
  • bezpłatne konsultacje językowe w przypadku nieobecności na zajęciach
  • międzynarodowe egzaminy Cambridge w oddziałach BRITISH CENTRE
  • dedykowany naszym Słuchaczom program Opłaca się polecać umożliwiający bezpłatną naukę
  • elastyczne formy płatności
  • dogodny dojazd do oddziałów.

A ponadto dla najmłodszych Słuchaczy:

  • elastyczny wymiar zajęć uzależniony od wieku dziecka
  • realizacja  międzynarodowego programu nauczania NATIONAL GEOGRAPHIC LEARNING
  • zabawy zaspokajające naturalne potrzeby ruchowe najmłodszych
  • stały kontakt lektora z rodzicami (okresowe zebrania)
  • lekcja pokazowa  dla rodziców podsumowująca umiejętności nabyte przez dzieci
    w danym roku szkolnym            
  • BRITISH CENTRE KIDS FUN DAY, czyli wspólne świętowanie zakończenia roku szkolnego - dzień zabaw i gier brytyjskich prowadzony w języku angielskim wykorzystujący metodę Total Immersion (zanurzenie w języku).
     

www.british-centre.pl

facebook.com/szkola.british.centre

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Biuro studiów podyplomowych Społecznej Akademii Nauk w Łodzi ma przyjemność zaprezentowania oferty skierowanej do firm członkowskich ŁIPH w zakresie studiów podyplomowych. SAN posiada ponad 20-letnie doświadczenie w kształceniu na studiach licencjackich, magisterskich oraz podyplomowych.

Proponujemy kształcenie z obszarów:
- prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
- akademia menedżera sprzedaży
- analityk finansowy ryzyka kredytowego
- bankowość usługowa
- rachunkowość z elementami analizy finansowej
- przygotowanie pedagogiczne

Oferowane programy kształcenia uwzględniają zmieniające się warunki ekonomiczno-gospodarcze co oznacza, że na życzenie istnieje możliwość dostosowania programów kształcenia do Państwa potrzeb oraz stworzenia indywidualnych programów studiów, dedykowanych bezpośrednio Państwa firmie.

Biuro Studiów Podyplomowych
ul. Sienkiewicza 9, 90-113 Łódź
042 664 66 99
podyplomowe@spoleczna.pl

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mając na uwadze „wiosenne przebudzenie” i zbliżający się sezon na relaks w przydomowym ogrodzie,
firma CERMAG przygotowała specjalną ofertę dla Klientów  – basen ogrodowy Jacuzzi.
Bonusem dla Członków Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej jest dodatkowy rabat 5%.
W przypadku zainteresowania ofertą, prosimy o kontakt bezpośrednio z Dyrektorem Oddziału, Radosławem Stano. 

OFERTA

Radosław Stano
Dyrektor Oddziału Łódź
Departament Handlowy

+48 607 333 657
rstano@cermag.com.pl

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KANCELARIA
PRAWNICZO – BROKERSKA
Remedium
Maciej F. Jaworski 
 

Oferta Specjalna dla przedsiębiorców zrzeszonych
w Łódzkiej Izbie Przemysłowo – Handlowej:

- bezpłatny audyt funkcjonujących ubezpieczeń;
- bezpłatna pomoc przy likwidacji szkód.
 

* Maciej F. Jaworski - Biegły Sądowy w zakresie ubezpieczeń przy Sądzie Okręgowym w Łodzi, jako Biegły działa na rzecz Sądów, Prokuratur i Policji (aktualnie jest jednym z ośmiu biegłych w tym zakresie w skali kraju). Brokerem Ubezpieczeniowym - niezależnym doradcą w ubezpieczeniach jest już od blisko dwudziestu lat. 

Kontakt w sprawie oferty:
e-mail: m.jaworski@remedium.biz
tel.  660 59 63 63

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapraszamy do skorzystania z usług Agencji Reklamowej Progress.

Oferta specjalna dla członków ŁIPH:

- strony www  -20 %

- identyfikacja wizualna ( logo, logotypy )  -20 %

- kadry - ZUS (obsługa 1 osoby/pracownika)  standard 50 zł netto, dla członków ŁIPH  -30 %

- wydruki wielkoformatowe  -10 %

Oferta ważna cały rok na hasło: ŁIPH

Progress zajmuje się wszelkiego rodzaju reklamą, wydrukami (banery, ulotki, plakaty, wizytówki), tworzeniem stron www, sklepów internetowych oraz reklamą internetową.

W swojej ofercie ma również gadżety reklamowe, ubiory oraz artykuły VIP.

www.arprogress.pl

www.biuroprogress.com

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                           

Jesteśmy polską firmą informatyczną należącą do Grupy Kapitałowej Atende. Swoim Klientom dostarczamy nowoczesne usługi outsourcingu informatycznego. Nasza oferta skierowana jest do małych i średnich firm, dla których informatyka nie stanowi głównego obszaru działania.

Nasze kompetencje skupiają się głównej mierze wokół technologii Microsoft oraz VMWare. W spółce pracują osoby, które zdobywały swoje doświadczenie w polskich i międzynarodowych firmach z branży IT. Klienci powierzając nam swoje systemy mają więc pewność, że trafią one do doświadczonego zespołu fachowców. Jako firma nie bierzemy urlopów i nie chorujemy, dlatego jesteśmy do dyspozycji 24 h na dobę, 365 dni w roku.

Dla wszystkich członków Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej -20%  na wszystkie usługi.

W przypadku zainteresowania prosimy o konakt na adres mailowy sprzedaz@trustit.pl. lub telefoniczny 42 280 11 00.

Broszura informacyjna

Telefon

(+48 42) 208 93 23
(+48) 797 991 360

Adres

ul. Gabriela Narutowicza 34,
90-135 Łódź, Poland
NIP: 725-00-40-613

E-mail

biuro@izba.lodz.pl